luni, 14 martie 2011

Oracol "Mix Music Evolution" ( 3 ) - UNI-K



1.Ce înseamnă pentru tine termenul „evoluţie” şi cum îl regăseşti în cariera ta?
Traim intr o lume in care daca nu evoluezi ramai intr un con de umbra. M-am nascut pentru a lasa ceva frumos in urma mea tocmai de aceea imi doresc mereu sa ating performante in tot ceea ce fac..e un drum lung...si nu -mi pierd increderea ca intr -o zi ..voi privi zambind in urma mea.

2.De când colaborezi cu „Mix Music” şi care sunt roadele?

De- lungul timpului am colaborat de nenumarate ori cu ..Mix Music...si intotdeauna am avut parte de,, satisfactia artistului,, de a se afla pe scena,datorita profesionalismului de care echipa Mix Music da dovada.

3.Ai mai avut vreodată un turneu de asemenea dimensiuni

Nu..este o experienta pe care abia astept sa o traiesc,,,

4.
Ce le transmiţi fanilor tăi pe care urmează să îi reîntâlneşti pe parcursul turneului „Mix Music Evolution”?
Am un mesaj destul de scurt si la obiect ..NU UITATI SA ZMBITITI,,,DORITI- VA MAI MULT DE LA VIATA,,DOAR CE-I CURAJOSI AU DE CASTIGAT...

5.Care sunt pasiunile şi preferinţele tale? (muzicale, literare, cinematografice, coloristice, sau orice altceva vrei să le povesteşti fanilor)
Mi-am descoperit de curand o noua pasiune,,arta cinematografica in urma unei selectii absolut intamplatoare in filmul Narcisa Salbatica de la Antena1, unde am avut bucuria de a juca intr -un episod,,,cu aceasta ocazie m am inscris la scoala de televiziune si film sectia actorie ,normal ca ,muzica ramane prima mea dragoste daca pot spune asa ..imi place sa citesc, imi plac filmele si tot ce-i frumos...imi place sa traiesc,,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu