marți, 22 martie 2011

Oracol "Mix Music Evolution" ( 4 ) - DJ JUNGLE




Răspunsurile lui DJ Jungle la întrebările standard ale chestionarului "Oracol Mix Music Evolution":

1. Evolutie inseamna, din punctul de vedere al artistilor, prezentarea in fata publicului . Insa, tot evolutie inseamna si cresterea treptata a calitatii spre un nivel superior. Pentru artistul DJ Jungle, evolutie inseamna perfectionare continua, cunoasterea aprofundata a mediului artistic si a tendintelor.

Evolutia carierei mele poate fii concretizata printr-o panta ascendenta, varful reprezentand, insasi colaborarea cu Mix Music.

2. Colaborarea DJ Jungle cu Mix Music implineste deja doi ani, bazandu-se doar seriozitate, implacare si eforturi commune, dovedindu-se a fii fructuoasa pentru ambele parti, roadele acesteia fiind tocmai proiectele viitoare.

3. Nu am mai participat la un turneu de dimensiunile acestuia , insa am mai evoluat in fata a mii de oameni, in marile discoteci de pe litoralul Marii Negre. Deci participarea la un astfel de turneu de anvergura nu ma sperie, ba chiar reprezinta o provocare imensa …. Imi plac provocarile, drept pentru care, abia astept sa evoluez la scena deschisa in fata unui public atat de diversificat si numeros. Avand in vedere faptul ca sunt o fire competitiva si rezistenta, nu pot decat sa spun ca astept cu nerabdare inceperea turneului.

4. Mesajul meu pentru toti iubitorii distractiei, in general, si ai muzicii, in special este totodata o invitatie pe care o lansez din toata inima : “Aflati traseul caravanei Mix Music Evolution si prezentati-va pentru distractie garantata si multe surprize pregatite pentru voi, atat de catre organizatori, cat si de catre DJ Jungle. Va promit ca va veti declara multumiti!”.

5. Pasiunea mea este muzica, insa am si alte hobby-uri, printre care pescuitul, masinile, calatoriile, filmele si chiar fotografia. Merg cu placere la teatru, la opera dar si la un pi-nic in parc, impreuna cu familia.

www.mixmusic.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu