vineri, 4 martie 2011

ORACOL Mix Music Evolution ( 1 ) - Invitatul zilei : ANDREEA BĂLAN









Vă mai amintiţi (cei aflaţi în puterea vârstei şi la a doua tinereţe ) de Oracolele din şcoala generală şi din liceu? Erau nişte caiete frumos desenate şi colorate, încărcate de întrebări diverse la care trebuia să răspunzi dacă îi erai prieten adevărat posesorului de Oracol. Acum lumea a evoluat (Mix Music Evolution!!!) şi Oracolul s-a mutat pe net. Începând de astăzi, protagoniştii Mega-Turneului "Mix Music Evolution" vă salută şi vă povestesc despre ei şi despre MME.

ANDREEA BĂLAN

1.Ce înseamnă pentru tine termenul „evoluţie” şi cum îl regăseşti în cariera ta?
Acest turneu "Mix Music Evolution" mi se pare curajos, inovator si original intr-o piata a evenimentelor in plina scadere si intr-o industrie cu artisti de-o vara.
In carierea mea, acest turneu este extrem de benefic pentru ca ma va ajuta ca artist sa ajung la inimile oamenilor cu noile mele melodii si noul meu concept de spectacol - Dancing Show.
Totodata este ca o oaza de liniste pentru ca imi ofera siguranta de avea un numar imresionant de concerte intr-un an de criza in care majoritatea artistilor nu au evenimente.


2.De când colaborezi cu „Mix Music” şi care sunt roadele?

Eu sunt unul dintre putinii artisti care colaboreza de 10 ani cu Marius Gavirla si compania "MixMusic", in 2003,2004 colaborarea noastra finnd extrem de stransa si de benifica in construirea artistului AB de azi.

Echipa Mix Music este formata numai din oameni muncitori, cu bun simt care contribuie si sa agita ca fiecare show al unui artist care urca pe scena lor sa iasa extrem de bine.

Imi face o deosebita placere sa lucrez cu ei.

3.Ai mai avut vreodată un turneu de asemenea dimensiuni?

In cariera mea solo nu am mai avut niciodata un asemenea turneu.

Este o premiera pentru mine si mai ales pentru toata industria muzicala.


4.Ce le transmiţi fanilor tăi pe care urmează să îi reîntâlneşti pe parcursul turneului „Mix Music Evolution”?
Abia astept sa ma intalnesc cu toti oamenii care vor asista la acest turneu, si ii asigur ca vor intra intr-un univers magic la sunetelor, luminilor, dansului si al spectacolului.

Totul va fi la o calitate net superioara la tot ceea ce au mai vazut in Romania.

5.Care sunt pasiunile şi preferinţele tale? (muzicale, literare, cinematografice, coloristice, sau orice altceva vrei să le povesteşti fanilor)

In acest turneu voi promova noul meu single "Take your clothes of" care se va lansa in luna martie si care eu sunt convinsa ca va rupe topurile la vara.

Ii astept pe fanii mei sa ma contacteze pe www.facebook.com/andreeabalan.ro

si pe www.andreeabalan.ro

Le doresc tuturor multa sanatate si ii astept cu drag sa ne simtim bine impreuna in acest turneu MAGIC!


www.mixmusic.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu