marți, 8 martie 2011

Oracol "Mix Music Evolution" ( 2 ) - Invitatul zilei : LAURENŢIU DUŢĂ





1.Ce înseamnă pentru tine termenul „evoluţie” şi cum îl regăseşti în cariera ta?

E termenul care ma defineste si pe mine ca si pe voi . Imi place ideea de progres , ideea de a face lucrurile mai bine de la an la an.
Fie ca e vorba de productie , studio , compozitie sau de actul artistic imi place evolutia.

2.De când colaborezi cu „Mix Music” şi care sunt roadele?

E o cloaborare longeviva . Fie ca e vorba de 3 Sud Est sau de proiectul meu solo am avut concerte memorabile impreuna.

3.Ai mai avut vreodată un turneu de asemenea dimensiuni?

Ca artist solo nu am avut pana acum un turneu de o asa amploare . Cu 3SE am avut 3 turnee nationale .

4.Ce le transmiţi fanilor tăi pe care urmează să îi reîntâlneşti pe parcursul turneului „Mix Music Evolution”?
Sa vina la concert , in primul rand . O sa fie distractie maxima .

5.Care sunt pasiunile şi preferinţele tale? (muzicale, literare, cinematografice, coloristice, sau orice altceva vrei să le povesteşti fanilor)
Despre muzica putem vorbi mult pentru ca asta imi ocupa cam tot timpul . Michael Jackson a fost si este favoritul meu . Ascult muzica momentului dar si muzica veche . Calatoriile ma pasioneaza . Si distractie din cand in cand nu strica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu