joi, 24 martie 2011

Oracol "Mix Music Evolution" ( 5 ) - Jean de la Craiova





VĂ PUPĂ JEAN!!!

Între două spectacole şi filmări, îndrăgitul Jean de la Craiova a avut amabilitatea să răspundă întrebărilor "oracolului" nostru...

1.Ce înseamnă pentru tine termenul „evoluţie” şi cum îl regăseşti în cariera ta?

De când mă ştiu mi-am dorit mai bine pentru mine şi pentru cei din jur. Asta cred că înseamnă evoluţie. Plus că am făcut o adevărată (r)evoluţie din ceea ce ştiu şi pot arăta pe o scenă. Îmi este drag de ce fac şi de spectatorii mei.

2.De când colaborezi cu „Mix Music” şi care sunt roadele?

Nici nu mai ştiu să vă spun exact de când colaborez cu "Mix Music" şi cu Marius Gavrilă. Am avut împreună multe spectacole. Privind "la rece" pot să vă spun că Revelionul 2011 de la Lehliu-Gară a stabilit un record al gerului. Am cântat la minus 15 grade în parcul din centrul oraşului, alături de mai mulţi artişti "Mix Music". Parcă nici nu am simţit frigul, atât de frumoasă a fost atmosfera...

3.Ai mai avut vreodată un turneu de asemenea dimensiuni?

Păi...nu prea...Nu cred că a mai fost cineva de la noi într-un astfel de turneu, că doar de-aia e cel mai mare şi cel mai tare.

4.Ce le transmiţi fanilor tăi pe care urmează să îi reîntâlneşti pe parcursul turneului „Mix Music Evolution”?

Am vorbă să le spun : VĂ PUPĂ JEAN!!!

5.Care sunt pasiunile şi preferinţele tale? (muzicale, literare, cinematografice, coloristice, sau orice altceva vrei să le povesteşti fanilor)

Îmi place la nebunie să cânt. În rest sunt un om normal, cu pasiuni şi preferinţe normale. Îmi mai place tot ce este frumos şi să se înţeleagă oamenii între ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu