luni, 9 mai 2011

Mix Music Evolution la Călăraşi - Ziua a III-a











Iar am început ziua cu ploaie, dupa ce şi toată noaptea de sâmbătă spre duminică a plouat. Şi totuşi prietenii călărăşeni au venit în Mix Music Evolution. Am avut plăcuta surpriză ca trei copii (două fetiţe şi un băieţel) să fie prezenţi încă de la ora 9,oo în locaţie, înfruntând vremea potrivnică. Ne-am jucat cu copiii veniţi în orăşel, am făcut concursuri şi i-am premiat. După-amiază norii s-au risipit ca prin farmec şi miile de spectatori au luat iarăşi cu asalt Mix Music Evolution. DJ Jungle a "deschis balul" celei de-a treia seri la Călăraşi. Şi după "încălzire" a fost rândul Claudiei Ghiţulescu şi "Sânzienelor". Apoi Victor Mihalache i-a înmânat trofeul turneului lui Cătălin Măruţă şi i-a predat ştafeta prezentării. Cătălin a realizat cocursurile "Familia perfectă" (cupluri căsătorite de mai bine de 30 de ani) şi "Declaraţie de dragoste". Keo împreună cu Skizzo Skillz şi trupa de acompaniament şi apoi "Proconsul" au făcut ca Mix Music Evolution să tresalte de miile de glasuri şi de gânduri de bine. A fost superb la Călăraşi şi îi felicităm pe toşi cei prezenţi pentru atmosfera creeată, aţa cum le mulţumim celor de la Consiliul Judeţean Călăraşi şi domnului preşedinte Răducu Filipescu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu