marți, 25 octombrie 2011

Mix Music Evolution e la Deva


2 comentarii:

  1. Buna tuturor. As vrea sa incep prin a-mi exprima parerea. Aceasta miscare "Mix Music" mi se pare o idee buna. Doar ca in spatele ei stau oameni care au uitat de unde au plecat...ca de exemplu....am vrut sa cant am pus 2 negative pe cd si am intrat pe scena fara sa spun care din melodii vreau sa le cant prima (greseala mea dar se intelege fiind prima oara pe o scena dat fiind faptul ca de 13 ani cant si nu va cer sa ma credeti ca stiu sa cant mult mai bine decat multe alte vedete false care nu fac decat sa polueze industria muzicala). Motiv al tracului de scena si al esecului au fost si cuvintele scoase de dj jungle in privinta imbracamintii mele spunandu-mi DE CE NU TE-AI IMBRACAT MAI BINE DOAR STIAI CA VEI CANTA eu fiind imbracat elegant si el in trening (nu spun e dj nu poate veni in costum dar hai sa fim seriosi...) dar si hohtele celor din staful tehnic cand am cerut schimbarea negativului. Nu ma intelegeti gresit nu sunt eu marele cantaret dar nu asa se promoveaza tinerele talente. Cu hohte de ras. Invatati de la domnul organizator. In ciuda a ceea ce am patit el a simtit ca am o voce speciala doar ca toate cele intamplate mau deconcentrat total. Aviz publicului cu semne obscene...incercati sa luati microfonul in mana sa vedem ce faceti daca va credeti asa destepti sa dati indicatii de parca eu nu ma auzeam cand falsam...si aviz vedetelor cu nasul pe sus...daca ati uitat de unde ati plecat punetiva in locul meu...sau nu. Profesionistii astia nu gresesc si dupa ani de experienta. Nu NU. Ei sunt perfecti si cu nasul pe sus. Pentru domnul organizator toata stima singurul om de nota 10 din tot staful tehnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum voi mai avea ocazia unei noi experiente muzicale. Doar ca nu voi mai face greseala sa las o ceata de fitosi cu nasul pe sus sa-mi curme din nou visul

    RăspundețiȘtergere